Twee DIA Award nominaties voor INFO met GROWx en Just Eat Takeaway.com

By 23 maart 2021Geen categorie

Twee DIA Award nominaties voor INFO met GROWx en Just Eat Takeaway.com

Fantastisch nieuws! De nominaties voor de Dutch Interactive Awards (DIA) 2021 zijn vandaag (23 maart) bekend gemaakt. Met trots delen we dat ons werk voor GROWx is genomineerd in de categorie ‘disrupter’ en Just Eat Takeaway in de categorie ‘activation’. De Dutch Interactive Awards zijn de prijzen voor het allerbeste online werk van Nederlandse bureaus.

De vakprijs voor het beste online werk van Nederlandse bureaus

Bijna honderd digitale bureaus stuurden 300 inzendingen van hun beste werk uit 2020. De vakjury van de Dutch Interactive Awards nomineerde onze beide inzendingen voor GROWx en Just Eat Takeaway.com. Op 16 april mogen we onze cases pitchen tijdens de jurydag. Na deze presentatie en een kritische vragenronde worden de winnaars gekozen die op 20 mei tijdens een feestelijke online uitreiking bekend worden gemaakt. Bekijk alle genomineerden op Emerce.

 

GROWx: Duurzaam voedsel uit een gerobotiseerde vertical farm

De categorie disrupter van de Dutch Interactive Awards is voor game-changers: projecten die een bestaande business door middel van een digitale toepassing volledig anders oplossen en daardoor bestaande spelers buiten spel zetten. De onafhankelijke jury, bestaande uit zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld, nomineerde hiertoe de Plant Manager die INFO voor GROWx ontwikkelde.

Lees de GROWx case hier.

Ard van de Kreeke (CEO bij GROWx) over de nominatie:

“We zijn ontzettend trots om genomineerd te zijn voor een DIA in de categorie voor game-changing projecten. GROWx laat zien dat we met vertical farming wereldwijd een verschil kunnen maken in onze voedselketen. De Plant Manager is de eerste stap in onze langdurige samenwerking met INFO om wereldwijd de meest kostenefficiënte, duurzame en volledig geautomatiseerde vertical farms neer te zetten.”

 

Just Eat Takeaway.com: Wereldwijd schaalbaar loyaliteitsplatform

Het loyalty platform dat we samen met Just Eat Takeaway.com hebben neergezet is genomineerd in de categorie activation. Hierbij gaat het om het opwekken van interesse en behoefte bij (potentiële) klanten, veelal met een langere levensduur dan een campagne. Het nieuwe Loyalty platform van Just Eat Takeaway.com is inmiddels gelanceerd in verschillende landen. Met de verbeterde UX en nieuwe features verwachten we snel mooie resultaten te kunnen delen met de vakjury.

Lees de Just Eat Takeaway.com case hier.

Tim Scheerboom (Director Retention Marketing bij Just Eat Takeaway.com) over de nominatie: 

“We zijn heel blij met deze DIA nominatie. Samen met INFO hebben we een flexibel en schaalbaar loyalty platform neergezet dat onze teams in staat stelt klanten te belonen voor loyaliteit met lokaal relevante aanbiedingen. Daarnaast hebben we nu een goede basis om onze toekomstige ambities rondom loyalty te bewerkstelligen.”

Over INFO

Wij vertalen jouw business uitdaging naar digitale producten met impact, sinds 1994. Samen met ons team bedenken, ontwerpen en ontwikkelen wij duurzame oplossingen waarmee onze klanten klaar zijn voor de toekomst. Organisaties helpen om te innoveren en zinvolle producten te creëren die een positieve bijdrage leveren aan ons dagelijks leven is wat we het allerliefste doen.

Onze laatste blogs en artikelen ontvangen?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Laat hieronder je naam en email achter

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand artikelen en blogs over innovatie en onze podcast.