Een gepersonaliseerd Voetbal International dat klaar is voor de toekomst

By 8 september 2020

Een gepersonaliseerd Voetbal International dat klaar is voor de toekomst

Uitdaging

De grootste uitdaging die uitgevers de afgelopen tien jaar het hoofd hebben moeten bieden is het feit dat de print circulatie gestaag is afgenomen. Helaas geldt dit voor alle gedrukte media. Om meer inkomsten uit hun digitale kanalen te halen, wilde Voetbal International (VI) een gepersonaliseerde gebruikerservaring introduceren om zo de betrokkenheid en loyaliteit van de lezer te vergroten.

VI digitaal platform

Een visie op klanttevredenheid

Onze oplossing

In lijn met de strategische e-commerce doelen van VI hebben we de visie op klanttevredenheid gedefinieerd en de parameters voor hun nieuwe digitale omgeving bepaald.

Omgaan met 'traffic-pieken'

We hebben de succesfactoren van gepersonaliseerde content in kaart gebracht en een digitale omgeving ontworpen die bestand is tegen traffic-pieken en tegemoet komt aan specifieke gebruikersbehoeften.

CMS-platform voor iedereen

We hebben een CMS-platform ontwikkeld dat makkelijk in het gebruik is, dat het journalisten mogelijk maakt om snel content te publiceren en dat, op basis van hun voorkeuren, persoonlijke ervaringen creëert voor de abonnees.

Resultaten

Aan het woord

INFO heeft alles uit de kast gehaald om ons nieuwe digitale platform precies zo te maken als wij het wilden en ervoor te zorgen dat het uitstekend werkte. Ik ben er zeker van dat wij de komende jaren trouwe en blije klanten zullen blijven.

Voetbal International

Uitgelicht

1
VI is nu consequent de eerste bij het publiceren van nieuws en wedstrijdverslagen
35
meer page views van PRO content
10000
VI PRO abonnees

Jouw projectonze volgende uitdaging?

Cyrille Rentier
Business Development Director

"linkedin
+31 (0)20 530 9100

Neem contact op

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand artikelen en blogs over innovatie en onze podcast.