Uitdaging
De grootste uitdaging die uitgevers de afgelopen tien jaar het hoofd hebben moeten bieden is het feit dat de print circulatie gestaag is afgenomen. Helaas geldt dit voor alle gedrukte media. Om meer inkomsten uit hun digitale kanalen te halen, wilde Voetbal International (VI) een gepersonaliseerde gebruikerservaring introduceren om zo de betrokkenheid en loyaliteit van de lezer te vergroten.


Onze oplossing
In lijn met de strategische e-commerce doelen van VI hebben we de visie op klanttevredenheid gedefinieerd en de parameters voor hun nieuwe digitale omgeving bepaald.
We hebben de succesfactoren van gepersonaliseerde content in kaart gebracht en een digitale omgeving ontworpen die bestand is tegen traffic-pieken en tegemoet komt aan specifieke gebruikersbehoeften.

We hebben een CMS-platform ontwikkeld dat makkelijk in het gebruik is, dat het journalisten mogelijk maakt om snel content te publiceren en dat, op basis van hun voorkeuren, persoonlijke ervaringen creëert voor de abonnees.
Resultaten
Aan het woord

INFO heeft alles uit de kast gehaald om ons nieuwe digitale platform precies zo te maken als wij het wilden en ervoor te zorgen dat het uitstekend werkte. Ik ben er zeker van dat wij de komende jaren trouwe en blije klanten zullen blijven.”