Greenwheels biedt de mobiliteit van morgen vandaag

By 2 maart 2020

Greenwheels biedt de mobiliteit van morgen vandaag

Uitdaging

Nadat Greenwheels werd overgenomen door Volkswagen Financial Services en Pon, spraken ze de ambitie uit om het bedrijf verder te ontwikkelen en het klaar te stomen voor de 21e eeuw. Greenwheels gaf ook aan dat ze zowel particuliere als zakelijke klanten wilden bedienen.

Eindgebruikers staan centraal

Onze oplossing

Om Greenwheels in staat te stellen te groeien en hun activiteiten uit te breiden, lag de nadruk vooral op hoe de nieuwe, innovatieve, digitale oplossing zich moest gedragen bij de eindgebruikers.

 

Bekijk de video:

Specifieke gebruikersbehoeften

We hebben een digitale oplossing ontworpen die bestand is tegen piekverkeer en om kan gaan met specifieke gebruikersbehoeften. Gebruikers kunnen tijdens elke fase van het boekingsproces contact leggen met Greenwheels via de verschillende dashboards.

Digitaal delen van auto's

We hebben een geavanceerd, volledig op maat gemaakt digitaal platform gebouwd dat specifiek gemaakt is voor het delen van auto’s. Daarnaast hebben we ook een frontend applicatie platform gebouwd, gebaseerd op React.

Resultaten

Aan het woord

Het gebruikersgemak van onze site en de app bepalen ons succes.”

Andrew Berkhout, Managing Director Greenwheels

Uitgelicht

1500
nieuwe abonnees per maand
43
toename van het aantal klanten
60
auto's die elk uur geboekt worden

Jouw projectonze volgende uitdaging?

Cyrille Rentier
Business Development Director

"linkedin
+31 (0)20 530 9100

Neem contact op

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang elke maand artikelen en blogs over innovatie en onze podcast.